lørdag den 27. februar 2010

sweet... fucking sweet

Fredag stod den så på vores lille Pandas 18-års. Det var så super hyggeligt, love all you guys n_n


og selvfølgelig elsker jeg den fact at det hele endte op i nogle spil red dragon inn (som jeg for første gang nogensinde vandt i! ^^)
___________________________________________
og nu til et nyt emne:
uuuh... *savle savle* jeg tjekkede lige hvornår jeg kunne gå ind og se min elskede nye Alice in wonderland-film i 3D i Århus = w= hør:

  • Den har premiere i hele verden fredag d. 5. marts
  • Den har forpremiere i København ét minut i midnat d. 3. marts (dvs. egentlig torsdag d. 4.)
  • Den har premiere i Århus Cinemaxx onsdag d. 3. marts kl. 21:30!! FUCKING SWEET

Så nu har jeg selvfølgelig bestilt biletter og er mere hyped end nogensinde ^^ PÅ ONSDAG! ONSDAG IT IS! (og fuck det at jeg skal møde tidligt næste morgen og først kommer hjem engang om natten x) bliver jeg jo vant til med mit dejlige opvaskerarbejde. Kan du sige kaffe?)

sweet. sweet. sweet. sweet. sweet. sweet. sweet. sweeeeeeeeeeeeeeet.

____________________________________

og så har jeg vist lovet lige at lægge en teaser op på den 2. film i værk, nemlig wrath fra de syv dødssynder:


2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Ej, hvor ser der hyggeligt ud :D Og kagen ser vildt lækker ud!!1

Maria Murasaki sagde ...

... Så det er sådan, det ser ud når jeg kravler ud af en fryser? x'D