tirsdag den 2. marts 2010

how ya doin

Så er filmen sgu imorgen =3 yep, jeg tæller ned ~ 31 timer til xD
Idag lykkedes det mig at vælte på cyklen for første gang fordi parkeringspladsen var meget glat *o* Fik styret lige i bærret og slog min læbe som nu har en yndig lille flænge og er lidt hævet. Oh, well.. ses vist ikke så tydeligt på grund af solen, men det er der ~ men lad os nu ikke gå op i flueknepperien ting som er begyndt at irritere mig voldsomt er min mobil. Jeg købte en ny smart japansk mobil af en ved navn Haruka her i danmark i slutningen af november, men jeg har stadig ikke modtaget nogen oplader. It suck. Mors gamle nokia virker altså bare ikke så godt, den vil ikke samarbejde 3/4 af tiden T>T
Jeg venter stadig på søde post Danmark da jeg fik af vide senest at den blev sendt i fredags, så håber det er fordi vejret er så dårligt at posten kommer langsommere frem.

Ting jeg er lidt gnaven og nervøs over for tiden:
  1. pyromanbrande i Balle-området. En tosse render rundt og sætter ild til krybekældre, loftrum, garager og små udeskure. Det skete for genboen mens han ikke var hjemme, så det selv med egne øjne. Vi er oppe på 9 påsatte brænde, og eftersom vi er et hjem hvor der ofte ikke er alle hjemme er vi lidt udsatte. Vores hus er jo også lavet af træ, så hvis det går galt går det altså galt.
  2. nedskæringer. Der skal nu spares endnu 250 mio. kr. i Silkeborg kommune. Det kommer til at gå ud over SFO'er, ældreplejen, uddannelse osv. Min mors arbejdsplads skal skæres med endnu 3 medarbejdere, oveni de 8 andre. Skidt. Ikke smart. SFO'en skal nu være en pasningsordning og ikke en pædagog-ordning. Tingene er ikke længere som dengang jeg var barn >_<''
  3. Min beholdning af skittles som er ved at løbe tør igen xD what can you do?

______________________________________

When you help others
you can't help helping yourself
(moneysong fra Avenue Q)

1 kommentar:

Lordpeppe sagde ...

Jeg kan vel godt tage et smut til HOlland igen og købe en større beholdning af Skittles med hjem... xD