søndag den 14. marts 2010

I fredags kom Rachel med toget fra hendes Sønderjylland for at besøge mig indtil hun skulle til 18-års hos en barndomsven som bor lige i nærheden af mig. Det var virkelig skønt at se hende igen, vi har allerede aftalt at jeg tager ned til hende næste gang, og så vil hun tage mig med til Flensborg over grænsen. Til jer som ikke ved det er Rachel min eks-rumbo fra efterskolen.
og selvfølgelig overvejer jeg stadig at gøre karriere som dovendyr i mit næste liv.. can't be helped. Det var ellers på rigtig ninja-manér jeg kom op på grenen: løb mod træet, sparkede til stammen og fik derfra hoppet op til at få fat i grenen x)

efter Rachels korte besøg tog jeg til Gjern hvor jeg blev fodret med lækker lækker hjemmelavet kødpizza. Mione var på besøg fra Mors, og vi aftalte at lave en kreabod sammen til SVS-con hvor vi vil sælge cernit-kager og mine tofu-plushier :3 Vi skal have arrangeret en workshop-weekend engang hvor vi kan være super produktive. Vi legede også med cernit om aftenen, og jeg er ret vild med det nye vedhæng jeg lavede til mig selv:


synes selv den er ret bedårende x) Det var super hyggeligt I Gjern, men smuttede hjem igen allerede ved middagstid idag, skal lige have kigget på lektierne, og så kommer Thisted over og vi vil prøve at lave brownie-is ^ .^ Hvis jeg er heldig og har overskud kan jeg måske komme lidt videre med Pon&Zi

Og til sidst vil jeg nævne at Det gør mig rigtig glad at kigge på mine røde roser ~

Ingen kommentarer: