fredag den 26. marts 2010

tirsdag fik jeg endelig min oplader til min nye mobiltelefon:

det er en japansk docomo f905i jeg købte 3. hand af Haruka fra J-fashion ~ den er langsom og skrive på, og jeg modtager STADIG ikke alle mine beskeder =_=' jeez. Overvejer kraftigt at prøve på at sælge den igen til næste person og så bare bruge pengene på en god gammel almindelig DANSK mobiltelefon. Den kan dreje skærmen og er dejlig stor og en klap-telefon.. men alligevel, jeg sms'er jo meget, så det er ret irriterende for mig.

Gay-kage 8) en klistret multifarvet citron-kage blev det til den her uge ~


onsdag aften besluttede mig og Thisted os for at prøve på at tage ud at skralde (dumpsterjumping). At skralde er når man finder nogle ulåste containere ved supermarkeder og andre butikskæder, og så dykker ned for at finde udsmidte madvarer der ikke er overskredet sidste salgsdato. Man kan finde virkelig meget god mad (og slik) der ikke fejler noget helt gratis, uden at stjæle (medmindre man er af den opfattelse at skrald er en ejendom). Det resulterede i noget brød, kartofler, ialt 21 poser chips og 4 stk 800g anton berg chokolade + div. Kan med sikkerhed sige at det er noget jeg kommer til at gøre igen x'b hvis ikke med udeboende fattigmennesker som har brug for mad, så når jeg selv flytter hjemmefra.

torsdag kom Thomas buttenschön og spillede på gymnasiet =3 det var mega nice, han var virkelig sjov og karismatisk... overvejer kraftigt at tage ind og se ham her på onsdag i musikhuset ^^
---------
men nu er det så påskeferie, og jeg er blevet inviteret til nogle forskellige film-aftener, te-drikkelse og så vil vi gerne videre med vores 7 sins-projekt. Jeg vil også sy Pon&Zi færdig idag inden der kommer nogle mennesker over ^ .^ / hyg jer!

______________________________________

every new beginning
is some beginnings end

Ingen kommentarer: