tirsdag den 30. marts 2010

holidays

Jeg er virkelig ved at blive arrig over teknologi o.O der er bare intet som gider virke i nærheden af mig. Den nye mobil gider ikke, den gamle er værre end nogensinde, og min mini-pc hakker ;_;
nå ~ I weekenden besøgte Panda mig om lørdagen og blev til søndag hvor Thisted kom over og vi havde et lille photoshoot i herlighederne Pon & Zi som Panda havde hjulpet mig med at sy færdig ^.^/ yay me! Af førstegangs-kigurumis synes jeg det gik ret godt x)
~ she's a sexy panda-bear ~

Søndag aften var jeg inviteret til 18-års ved Anders, og oh dear god han havde lavet meget mad xD samt han havde 3 flasker champagne og et vindue som der kom øl ind af. Omnomnomnom =w =' Crashede hjemme ved April hvor mig og April på skift valgte at ligge og kigge op i loftet fordi det var meget trang plads i sengen.
Mandag tog jeg til hygge star wars-maraton ved Andy hele dagen, hvor det endte med at blive meget hyggeligt og intimt kun med 4 mennesker ialt ^^ <3 mega awesome, især fordi jeg i morges fik lov til at blive og afprøve Final Fantasy XIII.
So, today i has been eating choco and sleeping x) og skal skralde iaften igen med April og Thisted da April lige er flyttet hjemmefra og intet mad ejer. nice 'n easy

________________________________________

But there's no sense crying over every mistake
You just keep on trying till you run out of cake

1 kommentar:

Maria Murasaki sagde ...

... For helvede, jeg ser lille ud O.o