lørdag den 3. april 2010

sweet spring

jeg har lige fået lidt tårer i øjnene over et blog-indlæg jeg lige har læst.. om en del af mit hverdagsliv som er skredet på vej mod København for at forfølge nogle drømme og få sine forventninger opfyldt :3 all I can say is.. good luck my darling! Giv mig din adresse og hør denne sang: Never say goodbye.
sweet goodbye
_____________________________________


Jeg har bagt kage som sædvanlig og været sammen med nogle forskellige venner, ganske som jeg plejer.
Torsdag var jeg sammen med Kristine og havde min sidste nat sammen med Thisted før det var all good-byes. Fredag skulle jeg til påskefrokost, hvorefter jeg tog til Aprils 18-års fest. Det var hygsomt som festerne altid er, med alt hvad det indebærer ~ så er endnu et menneske ved min side blevet 18 år, kæft hvor er i gamle alle sammen! D':

jeg vil mega gerne købe en stepmaniamåtte denne måned! håber lidt jeg kan nå at være med i fællesordreren på J-fashion ;>; men på den anden side ville intern shipping i Danmark være lidt besværligt.. oh well, må lige se på sagen når jeg rent faktisk har fået penge ind på kontoen xD



________________________________________

at last kan jeg lige illustrere et billede af hvordan jeg ser ud lige nu, og hvordan jeg føler det:
I'm SO tired > 3<
_________________________________________

min underbevidsthed har stadig hovedpine

Ingen kommentarer: