mandag den 5. april 2010

6. April 2010

skolen startede igen, what can I say..? De sidste dage af min ferie brugte jeg på at finde mit årlige påskeæg ude i haven (jeg fylder snart 17 og er den yngste i huset, men traditionen holder stadig x'D elsker seriøst min mor på sådanne tidspunkter), samt hygge film sammen m ed Anne og gå igang med FFXII igen derhjemme på min PS2. Gjorde den opdagelse at hvis dit teknologi (i det her tilfælde min playstation) driller, kan man støvsuge drevet, og så kan det måske virke igen o.o' well, it worked?
Har også lavet "prototype" på de hårspænder jeg har i sinde at sælge af til SVS, samt lidt flere svampe der kan bruges i halskæder og nøgleringe.

OMnomnomnoom - kantinens kæmpesnegle
Lige nu sidder jeg på skolen og venter sagte på at mine lektioner begynder, da jeg mødte kl 8, men det vidste sig at 1. modul var aflyst, og 2. var arbejd selv x') guess what I will be doing?

Go me plants, shoot 'em zombieeess!!! (hvis man taster mustache får zombierne mustage ^ .^#)/
______________________________________________

welcome to wherever you are
this is your life
you made it this far

Ingen kommentarer: