onsdag den 21. april 2010

mmmmh, kur x)

well.. I den her uge skal jeg *horrormusic is playing* på slankekur.
nej, det er ikke fordi jeg synes jeg selv er fed, eller fordi at jeg tror så meget på at de virker og kan være sunde for din krop samtidig. Vi har et AT-forløb på gym med Idræt og biologi, og så vil min gruppe forsøge med at omlægge kost og motion. Jeg trak den hvor jeg bare omlægger min kost til en kur hvor jeg ikke må spise andet en forbrændingssuppe =_=' oooomnomnomnom. So please, don't temp me wif sweets dis week! Og jeg skal sgu nok klare det =b
opskriften på min mega lækre suppe jeg skal leve af næste uge
Weekenden over har den dejlige Ida tænkt sig at blive ved min seng, og så håber vi på at mit fjernsyn kommer til at fungere igen x) Jeg har syet kroppen til Pedobear næsten færdig, så nu mangler jeg bare hovedet, jeg tror sagtens jeg når det ~


So ~ hvad kan jeg ellers berette om... Jo, jeg så Cats igår aftes, for første gang siden jeg var meget lille og ikke forstod hvad den handlede om ^^ den var mindst lige så fantastisk som jeg huskede den! (hvis vi ser bort fra at jeg faldt i søvn xD)

____________________________________________________________________


But I tell you a cat needs a name that's particular
A name that's peculiar, and more dignified
Else how can he keep up his tail perpendicular
Or spread out his whiskers, or cherish his pride?

Ingen kommentarer: