torsdag den 29. april 2010

føler lige for at lave et lille blog-indlæg her i solen udenfor klasselokalet :b vi har fået lov til at repetere biologi udenfor, og oh, boy! Solen skinner fra en blå himmel og jeg kan sidde i min sorte tanktop og føle solen varme min hud og synes at brisen føles rar og ikke kold. Det er lækkert. Hvis vi da ser bort fra alle insekterne som bliver ved med at kravle rundt og irritere.

Det er sjovt som jeg går og trives okay i min klasse, det føles helt rart. De 2 drenge er flinke og sjove, og pigerne er ved at blive lidt forårskulrede med nybagte kærester. Jeg burde vel være lidt misundelig, men kan jeg ikke være nu når jeg synes jeg har det så dejlig og godt med hvad jeg har. Det er sjovt at se hvordan min klasse kan reagere når rollespils-folk "siger hej" til mig når vi sidder og laver gruppearbejde i kantinen, da de nu tror at jeg har noget kørende med flere på én gang x) med smørrede smil når jeg bare leger. Kinda funny..

Jeg glæder mig til weekenden, da den allerede starter i aften (sent i aften, jeg skal lige arbejde først). Jeg skal hjem og arbejde på kostumer sammen med Panda, og lørdag er det 1. maj. Næste weekend er der SVS-con, og weekenden efter er det store bededagsferie og så kommer Thisted over. Mmmmh.. Life is good.. just good, it's fine.
"I think you're fine.. you really blow my mind"

Ingen kommentarer: