fredag den 9. april 2010

Spring, baby B)

Man ved det er forår når,
  1. man har spist sin første okkels-is
  2. været ude kun i t-shirt uden at fryse
  3. har fortæret en halv jordbærtærte
for at demonstrere sidste punkt:

før
senere
efter

lørdag drager jeg til århus for at købe ind til mit SVS-cosplay ^ .^ når det er færdigt skal jeg nok poste et billede x) for dem der ikke ved det vil det nok blive lidt af et chok. Weekenden efter har jeg overtalt Kristine til at vi kan tage til Sakura festival i København, og jeg glæder mig! Uh, jeg har savnet at komme ordentlig ud af huset og have en oplevelse. Ikke fordi jeg ikke har nok at lave, lektierne kommer jo oveni, og så arbejder jeg også x) Keep up joy!

_______________________________

noone got it all figured out just yet
but I've got one hand in my pocket
and the other one is giving a hi-five

2 kommentarer:

Maria Murasaki sagde ...

Hanami er ikke weekenden efter SVS o.o
Det er om en uge x'D

Emma sagde ...

hov, ved jeg godt xD forkert formuleret