torsdag den 15. april 2010

event! Sakura festival

Så smutter mig og Kristine snart til København igen til sakurafestival/hanami. Jeg har gerne villet være med i nogle år nu, og jeg er virkelig spændt ^^ Glæder mig til at bo hos Line, se sakura træerne i flor, tage på tur med Kristine, se de japanske events, være sammen med Thisted og holde hyggelig picnic 8)


Igår da jeg kom hjem kvart i 11 om aftenen lå der søreme en paryk og ventede på mig ^^ ville have brugt den til et eiri yuki cosplay, fordi jeg tænke at jeg bare kunne klippe den og style, men kom til at tænke på at den jo er perfekt til soubi Ö så ~~ xD


okay, i kan ikke se den, men billederne er også taget med min nye mobil som jeg endelig har fået. For første gang siden oktober har jeg nu en fuld funktionsdygtig mobil til at sms'e og ringe med

_______________________________________

How can I pretend the signs don't say dead end
So many hearts just wind up in a junkyard
Where memories are nothing but spare parts

Fast cars
We are fast cars

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Håber du får en god hanami ^-^/

Og jeg kunne se du skulle forestille Soubi med det samme! Rigtig stor lighed!

Emma sagde ...

tak ^^ <3 er jeg glad for at høre