søndag den 11. april 2010

badger, badger, badger, badger, badger

igår var en dejlig dag. Jeg var i Århus i mange timer, blev nærmest inviteret i byen med betalt mad og det hele ;o jeg fik dog ikke købt det jeg kom efter. Kun lynlås og dekopachelak D: her er hvad jeg købte:

benvarmere, bikinitop, klistermærker, gennemsigtig neglelak, klistermærker, lak og lynlåse x)

vejret var så smukt.. her er den blå himmel fra mit hus:og nogle lilla og hvide blomster fra Århus *A*:


jeg endte op på Aros igen igår som næsten hver gang jeg er i Århus, og der var en udstilling denne gang som hed "I love you".. den var ret speciel og sej på samme tid xD som udstillingerne jo altid er. Der var bla. nogle "gynger med seksuelle undertoner":
så.. Idag har jeg indtil videre bestilt stof hjem fra internettet, en paryk og fået betalt min billet til SVS som jeg forhåbentlig får retuneret som gopher. Jeg skal nå at skrive spansk og pakke en mobil ind til forsendelse imorgen. Jeg har tænkt mig at lege noget mere med noget cernit så jeg kan producere flere af disse ting:

til at åbne en lille bod med til SVS-con. Det er hårspænder med sorte sløjfer og jordbær og svampe til at putte i nøgleringe og halskæder ^^

samt se "save the last dance" som jeg har lånt på biblioteket.

søndag! over and out. Vil høre videre på min Alanis Morrisette cd

____________________________________

I've got a feeling
that tonight's gonna be a good night

Ingen kommentarer: