mandag den 19. april 2010

Hanami og stress

I weekenden var jeg til Sakura festival (Hanami) i København, det var lidt fail da træerne ikke var sprunget ud og det blæste en del


men bortset fra det en rigtig hyggelig tur ^.~ mig og Kristine boede ved det dejlige nye bekendtskab Line

gazing.. just gaze into the horizon

og jeg fik lov til at lege voldmeget Stepmania med lørdag aften
I WANT DANCEPADS!

jeg synes selv jeg var lidt fin begge dage, den første dag i kigurumi sammen med Thisted

omnomnomnom, onigiri ftw

og den anden dag et sammensat lolitaoutfit x)

egoboost anyone? første gang med kunstige øjenvipper


yay me!

Vil også gerne med næste år, hvor vi allesammen håber på at sakurablomsterne er sprunget ud og vejret er bedre! x) so, like I use to say.. THANKS! for a lovely trip everyone

Den her uge skal Ida bo ved mig og nasse på min seng og mad, samt de mennesker som jeg bor tæt på. Tror på det bliver hyggeligt ^^ Idag er det April som vil komme over ~Udover det strømmer afleveringer i gymnasiet ind, og jeg skal nu til at begynde på mit cosplay til SVScon, dejligt tidspunkt da jeg går og har kriller i fingrene af at komme igang med noget. Jeg tror ikke på at jeg vil blive stresset af at være igang med noget hele tiden nu, da jeg samtidig synes tingene går godt og er tilfreds med det jeg går og laver xD *host* udover min indsats i skolen *host*

___________________________________________

it's hard to say that I'd rather stay awake
when I'm asleep

4 kommentarer:

★Line★ sagde ...

Aww ja, det har været en rigtig hyggelig weekend - håber at både du og Kristine kom godt hjem bagefter ♥ Og det var nice at få danset lidt Stepmania igen, yes ^^ See you at SVS!

Zarsu sagde ...

Awwh, jeg synes det ser smadder hyggeligt ud :3
Og godt vejr kan man jo ikke forvente, vi bor trosalt i Danmark >B

Maria Murasaki sagde ...

Jeg ville have tilbragt mere tid med dig !_! Mere Emma til folket!

Emma sagde ...

ja, gjorde vi Line ^^ tusind tak igen for at vi måtte bo ved dig! <3
Zarsu, you sure are right! 8) og nu især med den skide askesky hængende over os
Thisted, bare lad være med at flytte til København ;_;