søndag den 2. maj 2010

SPAMMIN'-TIME!!

Cosplay, cosplay, cosplay, cosplay, cosplay, COSPLAY! Føler ikke jeg har lavet andet hele weekenden, og det har været hyggeligt ( n _n)/ Har lavet mit pedobear-cosplay færdig (tog kun en halv dag @_@') og hjulpet Panda med at lave hendes Canada-cosplay færdigt ^^ åh, vi er så dygtige. Det her er nogenlunde sådan som mit værelse så ud hele fredag og en del af lørdagen:

stof, symaskime, strygebræt og alt muligt andet gejl x)

nogle progress-billeder af hvordan Pedobear blev til:

you scared naw?

how 'bout naw?

and naaw??
yes, I made it ALL by myself, hunny (med hjælp fra panda og hendes bamses hovede)
og sådan blev han til. Nu lever han i bedste velgående oven på min reol x) og kan skræmme livet af mine gæster som har siddet for meget inde på 4-chan.

Dette er le Pandas kostume:


hvor vi har syet jakken 8) omnomnom, så er vi klar til SVS-con!
Derefter ville vi gerne ud og lave nogle photoshoots, og jeg fandt mit gamle Gaara-cosplay frem jeg lavede i tidernes morgen, men aldrig nogensinde har brugt. Aaaand.. Vóila:


cute, eih? Lidt pokemon er man vel når man udvikler sig med den hast. Men, men men.. I lørdags var det jo også 1. maj, arbejdernes fest-dag, og vi var nede omkring lunden og vende for lige at høre lidt musik og drikke lidt dansk pilsner x) Vi blev ikke forfærdelig længe, men det var smadderhyggeligt, mødte en del jeg kendte ^^ Så hyggede vi resten af lørdag og fik set noget Heroes og spist god mad.

Søndag løb jeg ud af sengen, da jeg kom i tanke om at jeg skulle have været på arbejde. Jeg kom 1½ time for sent ;_; Da jeg kom derop blev jeg bare sendt hjem igen fordi han allerede havde fundet en afløser, uden at ringe til mig først og spørge hvor jeg blev af!
undskyld at min mobil-alarm er en spasser og ikke kan finde ud af at ringe når jeg sætter den til det -.-'
ANYWAY! så fortsatte vi da bare med at lege photoshoots nu da vi var i gang. Jeg har jo fået en soubi-paryk ind ad døren og synes det kunne være sjovt at lave noget loveless. Så vi stykkede lige noget sammen af det jeg nu stod og ejede, og dette kom ud af det:

vi fik super mange fine billeder, men alligevel vil jeg vælge kun lige at give jer nogle af de sjove fail-billeder ^^ Hvis man vil se mere kan man smutte ind på min deviantart-profil og kigge.


"soubi? what are those handcuffs doing there??"


I say what-what, in the butt


"and If I do liek diiis"..


"then I do like this!"


badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, MUSHROOM, MUSHROOM!


ARGH!

alt i alt en hyggelig weekend ^^ Nu er jeg frisk og frejdig, klar til at voldtage min playstation (gentagende gange), komme i skole igen imorgen og hygge videre med livet.

____________________________________

Don't hate us 'cause we're happy
Don't hate us 'cause we're beautiful
Don't hate us if we make you smile
Or if we go the extra mile

3 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Ahahaha, din pedo bear er super sød :D Jeg skal SÅ meget kramme dig til SVSCon! *så har jeg krammet 3 forskellige pedo bears i mit liv, achievement!*

Hvor er I begge søde som Ritsuka og Soubi >w<

Thaira sagde ...

Hov hov! Jeg havde da et Gaara-kostume lavet af dig på til... Et eller andet arrangement i Århus! xD

Emma sagde ...

for det første var det et andet kostume, for det andet var det uden paryk xD