lørdag den 29. maj 2010

yeah ~ så ser det ud til at mine timer går på held 8D se lige skema for næste uge (sidste skoleuge):


numnum ~ autentiske blåbærmuffins

de er mega gode, men desværre var der ikke så mange til at spise dem, så nu står de i køleskabet og fylder op ;_;' piv... (okay, har kastet dem efter nogle, så nu er der kun 4 tilbage)

Fredag var en hyggelig dag, tog ind på escobar for at høre cunt puncher spille, og jeg tror til alles overraskelse endte de faktisk med at tiltrække folk fremfor at skræmme dem væk x) was good.
opvarmning til at gå mere i kjole til sommer

Senere ud på natten blev jeg også småfuld til noget efter-hygge med nogle af drengene, og så har jeg bare ikke rigtig nået mere end at vågne efter sølle 3-4 timers søvn. Lørdag tog jeg på arbejde på om eftermiddagen/aftenen, og her er en meget god grund til hvorfor jeg bedre kan lide arbejdsvagterne på det omspændende scandic-hotel end vagterne på den lille fine gourmet-restaurant:

aftensmad på scandic:


aftensmad på restauranten:

yup, sært ik'?

og det her finder jeg en rimelig måde at bruge lørdag aften/nat på:


oldshcool supermario på supernintendo! 8D hell yeah.
Tak til Mathias og Yonatan for at være ligeså nørdede som mig ~


and this be my sleepy-buddy :3 gamle hankat er gammel

____________________________________

you're still blind
if you see a winding road
'cause there's always straight way
to the point you see

Ingen kommentarer: