lørdag den 15. maj 2010

Det er lidt sært som ens humør kan vende på en femører når man før var med en man holdt af, og det næste øjeblik er alene og ikke ved hvornår man ser dem igen~
Så Thisted, og vi hyggede os som sædvanlig bare og chillede.. men hvad er samvær med Thisted uden et shoot?

Miss you already girl .-. Now my bed is cold

_____________________________________________
Jeg lånte "we love katamari" på biblioteket, og fuck det er fedt x'D jeg bliver nødt til at eje det spil!! Det er jo vanedannende, sjovt og fantastisk.

kongen især var virkelig genial xD
"yes, yes.. They love our mighty chins, our goatees!"

nom.. Anyway, jeg går bare lige nu og venter på at jeg får min stationære computer ^^ Glæder mig virkelig til at få den, jeg har savnet noget så forfærdeligt at kunne se anime, spille computerspil, lave videoer og jeg ved ikke hvad!

______________________________________________

har lige fået den sødeste gave fra Line her til aften, og nu har mig og Kristine vist besluttet os for hvilket Paradise kiss cosplay vi skal lave <3

den er virkelig, virkelig smuk, og jeg tror aldrig jeg har fået så gennemarbejdet en gave før <3 tusind tusind tak, jeg tror også vi har skreget det nok ud på face (og msn)

______________________________________

A blue shell is coming so I'll go ahead
If you hang behind it will hit me instead
- Mario kart love song

Ingen kommentarer: