torsdag den 20. maj 2010

please smile

Tror bedst jeg kan beskrive mit humør og hvad jeg laver gennem billeder..
Jeg har:


været i genbrug med Kristine


fået computerskærm - venter spændt på pakkeposten idag da jeg regner min computer og PSP er i den!



ladet som om jeg kan være feminin i høje hæle


nørdet i Avalon gameclub


bagt så meget kage at jeg deler ud til højre og venstre. Også taget årets første morfar i solen, ooomnomnom

Og dagens små visdomsord fra min side vil være noget i stil af:
livet bliver automatisk lidt mere trist hver gang du tager de små gode ting i hverdagen for givet.
Hvis du ikke tager det som en selvfølge når folk komplimenterer dig, gør dig små tjenester eller får dig til at smile, bliver du automatisk mere glad når det endelig sker. Lyder som om jeg citerer janteloven: "du skal ikke tro du er noget!", men mener bare at man lige skal tænke på, at alle livets små glæder ikke nødvendigvis varer ved, og at de derfor skal nydes og ikke bare kastes over i et hjørne uden nogen form for taknemmelighed.
______________________________________

what I'm doing?
just walking on sunshine

Ingen kommentarer: