mandag den 10. maj 2010

Hangover på fødselsdag

Yay, 17 år, det er nok hvad i forventer at høre xD så okay!


YAY! 17 ÅR!
I weekenden var jeg jo til SVS-con, og det var sjovt xD Folk elskede virkelig stort på vores Pedo-act, hvilket var rart. Igår er det dog min fødselsdag, og jeg er blevet SPAMMET på facebook med lykønskninger. tror jeg er oppe på de 50 stykker :b Sjovt tidspunkt når der indimellem kommet små tags af billeder hvor jeg er en pedofil bjørn ^^;

Cosplayshowet var fantastisk! Virkelig underholdene og smukt, og jeg var ærgret over det var så hurtigt færdigt U_U' Og jeg synes selv jeg gjorde et godt bidrag, folk elskede mit kostume og vores act xD Vi vandt ikke noget, men kæft det var underholdene.
Jeg tog ingen billeder med mit eget kamera, da jeg det meste af tiden fulgtes med Mads og Mione som har nogle af de der syge gigant-kameraer, men de har ikke lagt dem ud nogen steder endnu ~

jeg var også gopher (guffer) for første gang, og det var en sjov nok oplevelse ^^ De var rigtig søde, og så overvældene svært var det ikke ~~ (brugte slet ikke mine vagter på at game)

Jeg poster nok nogle flere billeder når de kommer op på nettet ~

Lige nu er jeg fuldstændig hyped over et act som jeg ønsker at føre ud i livet sammen med en veninde, samt 2 almindelige cosplays til bare at tage shoots i. Forholdsvis et Final Fantasy XII act, et hetalia cosplay og et paradise kiss cosplay *3* oohmnomnom, dejlige projekter

Jeg har fået 2 stepmania måtter i fødselsdagsgave Ö (selvom vi kun bestilte en)
og så har jeg også fået en chokoladesmelter (EPIC WIN!!) med tilhørende 600 g. chokolade, samt en original alice i eventyrland bog af min søster ^.^ (og mobilvedhæng af Mione og Panda - min mobil ret kinky)

Igår over restauranten vi spiste på (asiatisk mad = noooomnomnom), fik jeg også en lille nyhed lanceret. Min farmor har været igennem svære tider med en blodprop i hjernen under en operation, og er kommet på plejehjem. Efter det har hun så mange penge til overs som hun ikke selv kan bruge til noget, at hver af hendes børnebørn bliver givet 10.000 kr. hver. Så min opsparing bliver lige boostet lidt i vejret, og jeg kan måske få min staionære computer før tidligere beregnet.

______________________________________

I wouldn't be classed as cool
I have to bend the rules
Maybe I don't fit in
I didn't always win
that's something you can't deny
I'm happy with my own style

2 kommentarer:

★Line★ sagde ...

Jeres act var også rigtig nice ♥ Elskede dit pedobear cosplay, det var virkelig fedt lavet!
Og igen, tillykke med fødselsdagen i går... er i gang med din tegning ^^

Emma sagde ...

awh, tak! ^o ^ jeg glæder mig virkelig til at få den <3