mandag den 24. maj 2010

they're coming to take me away

håhåh, hæhæh, hahah!

En social mini-ferie er.. social. Jeg kan ikke vise jer så mange billeder fordi mit overførelses-kort er væk, men jeg kan fortælle om hvad jeg har lavet.
Torsdag var jeg i skole meget kort, 2 lektioner på 45 min. pga. sidste skoledag for 3. g'erne. Tog egentlig kun derop for at dele kage ud til klassen ^^; Gik en tur på biblioteket og fik købt en spændende lille samling fra tolkien hvor han fortæller om hans opfattelse af begrebet "eventyr" i form af essays og digte. ooomnom
Fredag så jeg en masse ugly betty igennem før jeg tog ned på havnen og spiste en is sammen med nogle klubfolk, og efterfølgende op til Anders hvor Panda og Mikki allerede var. Det var super hyggeligt, og jeg sparker røv til Herkules på PS1 xD Tog hjem kl. halv 12, hvor jeg står og laver madpakke til lørdagen hvor jeg tog til Kigurumi-meetup i Århus sammen med Kristine og Camilla for at møde nogle skøre mennesker som frivilligt tager fleece-dragter på i 25 graders varme.



billederne er taget af Sascha

was huge fun x D

efterfølgende tog vi ud til Gjern og chillede, og søndag havde vi et episk photoshoot med Kristne og Camilla som Gurololita og sweet-lolita. Var fotografen, og vi fik taget nogle ret awesome billeder ^^ De er dog ikke kommet op nogle steder endnu.
Senere tog jeg ud til noget grillhygge som endte ud i alkohol og middelalderlege med skeer og reb xD stadig ingen billeder fra min side dog. Dog valgte jeg at tage tidligt hjem fordi jeg ikke havde lyst til at være sammen med så mange mennesker, havde lige brug for at være alene.
But thanks, peeps~

imorgen ser jeg frem til: PAKKEPOSTEN!!
kom nu, kom nu, kom nu, kom nu, kom nu!

_____________________________________

Will you need a blue sky holiday?
The point is they laugh at what you say
And I don't need no carryin' on

5 kommentarer:

Maria Murasaki sagde ...

Åååårh... Herkules. Det spillede jeg helt vildt meget da jeg var lille x'D

Zarsu sagde ...

Lyder til at have været en rigtig dejlig weekend ^O^ Og tak for sidst!
Glæder mig til at se billederne fra jeres photoshoot!!

phenlythylamine sagde ...

don't understand a single word but it looks like fun (:

phenlythylamine sagde ...

especially the panda

Emma sagde ...

well hello, who are you? XD