tirsdag den 1. juni 2010

FML D:

I torsdags bestilte jeg nogle kjoler, en skjorte og en nederdel fra bodyline. Lige som jeg købte det satte de priserne lidt op, men jeg tænkte at det ikke gjorde så meget. Så gik jeg ind og kiggede igen nogle få dage efter, og sørme ikke om en af mine kjoler var gået fra 62$ ned til 31$ på de dage? Åh jo. Og oveni det, så kom de allerede frem mandag ^^ yay! Og dog.

Mand med pakke: Der er kommet en pakke til jer
Mig: *julelys i øjnene*
Mand med pakke: det bliver lige 719 kr, hvis i ikke har det kontant kommer jeg tilbage imorgen
Mig: ;_; piv..
Mand med pakke: *går igen med pakken*

Og så kommer min computer bare aldrig! Håbede på at jeg kunne skrive mit nye blog-indlæg fra den, men post danmark vælger ikke at lægge visit forbi huset T>T' Nu er det 10 dage siden jeg bestilte den, og det plejer kun at tage 1-2 dage.
Til gengæld kan jeg så sige at jeg har fået syet noget ~


2 næsten-færdige neon genesis evangelion-uniformer til Thisted og Panda, jeg håber bare virkelig ikke at de er for små o_o; ellers synes jeg at jeg gjorde et godt arbejde på få timer uden et mønster ^ .~

Centreret

~ Evul shrooooooms ~

og så lige en trist nyhed ind ad døren.. Min mor er på grund af kommunens nedskæringer lige blevet fyret fra 1. januar. Overvejer nu kraftigt at tage til demonstrationen imorgen i Århus

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

... ;_; Ej hvor er de lede!