onsdag den 9. juni 2010

igår var der demonstration i København mod nedskæring af børnepenge og halvering af dagspenge. Generelt mod alt det nye dumme som regeringen vil rende rundt og lave om på for at spare. Tog med 3F's busser fra Silkeborg, og det endte med at være en hyggelig tur ^^ meget tam demonstration derovre, men i det mindste fik jeg lov til at være sammen med Thisted Indsæt et billede og en video her som jeg ikke kan putte op fordi min nye computer ikke har kortlæser og jeg har smidt overførelseskablerne væk fordi jeg aldrig har brugt dem xD

om 1½ skal jeg til at cykle ud af døren for at tage til mundtlig årsprøve i dansk, og jeg er mega nervøs D: tænker hele tiden på om jeg nu har læst nok (ved jeg at jeg ikke har), men istedet for at gøre noget ved det gør jeg det eneste logiske at gøre i sådan en situation! jeg bager vafler til brunch xD og spiser dem med sirup


______________________________________
I don't let the hard days get me down

Ingen kommentarer: