søndag den 13. juni 2010

Åh ja, at skrive blog-indlæg er da det man gør når man skal op til eksmanen næste morgen kl. 9 x'D matematik, oh yah
I lørdags var Panda hjemme ved mig, og vi gik ud i skoven og tog nogle billeder af et cosplay jeg ellers aldrig havde fået taget nogle gode billeder af. Huge fun, fik nogle gode ind i blandt, f.eks. det her hoppe-billede som tog en krig at få taget når alt man har er et digital-kamera ^^;

Mommy, I can FLYYYY!! (bemærk at der faktisk er vinger på)


jeg fandt også lige det her billede fra demo'en i København ^^ I ruv you Thi-chan <3
Skal forresten nu ud til Thisteds bedsteforældre nogle dage i ferien, glæder mig faktisk mega meget ^^ mest fordi at vi måske kan få lært at lave en flot sukker-glazing til kage 8D

OG!! Og, og, og... Idag var mig og Kristine (IKKE Kristine og jeg) I Ålborg det meste af dagen for at have det tidligere omtalte shoot med Sascha i vores sugar sugar rune cosplay ^^ Der kom mega mange lækre billeder ud af det på nogle forskellige locations, og jeg glæder mig virkelig til at måtte dele dem efter at de har været i cosmag. Men må gerne vise noget ikke-vigtige billeder frem :3



bleeh!

EEEW! Hun slikkede mig D : igen!


__________________________________

I don't know what I want
so don't ask me
'cause I'm still trying to figure it out
don't know what's down this road
I'm just walking

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Ej, super fedt billede af dit Takuto cosplay :D

Og det var super hyggeligt i går! Plus billederne blev bare SÅ gode! Ser frem til at have flere photoshoots med jer i fremtiden :D