lørdag den 19. juni 2010

Håhåh! Jeg har fået lavet et nyt layout da blogspot gjorde det lidt nemmere for os almindelige mennesker ^^ det eneste jeg mangler nu er en selvvalgt baggrund Help anyone?

De sidste par dage har jeg rendt rundt og været halvforkølet og død i halsen x_x' mig og min krop er rigtig dårlige venner, især når jeg ikke vil give den sin søvn. Det er bare ikke så fedt at have en 9-timers vagt når man snotter og skærer sig i fingrene U_U'

Men vil gerne tale om fredag som var en rigtig god dag :3 Først og fremmest fik jeg et nyt kamera og fik lyst til at klæde mig pænt på fordi jeg skulle til den søde Muls fødselsdag <3 Og da jeg tullede rundt nede i byen for at bestille en frisørtid + prøve at finde en gave, fandt jeg denne herlighed i føtex for 25 kr:

I totally luv it! Tøj fra supermarkeder er stærkt undervurderet!
Star wars ftw..

Til Hende havde jeg også bagt en kage:

med Balto 8D fordi hun elsker ulve. Skal nok lige øve mig lidt mere på at lave sukker-mønstrer ^^; men det er da et flot første forsøg??

Og idag har jeg været til frisøren:

see any difference?

Det var SÅ rart at få alt det forbistrede hår væk. Tilbage til det gode gamle korte hår. Og min naturlige hårfarve ~ Frisør-eleven var helt vildt fascineret af mit hår, hun blev bare ved og ved med at tynde i det fordi hun aldrig i sit liv havde oplevet så tykt hår x'D Hun, en frisørelev på 2. år, spurgte mig sågar om stylings-tips o_o;

Om ikke så forfærdelig længe skal jeg til Viborg med min mor og søster for at spise lam og jordbær med min mormor <3 Jeg laver ikke andet end at blive fodret med lækker mad, håber aldrig at det vil stoppe

og så fandt jeg lige nogle billeder fra shootet i ålborg:



Det er sjovt at blive begloet af et kamera x'D

men nu vil jeg prøve at spille monster hunter som jeg har lånt af Mikki, se om det er noget for mig.
______________________________________

I've got birds in my ears
and a devil on my shoulder
and a phone to the other
and I can't get a hold of her
what's a crush to do?
what's a crush to do?
when he can't get through?

5 kommentarer:

Mette sagde ...

Blir lige nødt til at spørge hvordan det der sukkermønster halløj fungerer?? For ser super nice ud ^__^

★Line★ sagde ...

Det er (næsten) altid så dejligt med et besøg hos frisøren <3 Og det ser super flot ud, sweetheart *^^* Og kagen er bare fqrfwrfwrfwr ;W;

Smølf sagde ...

nogle farve-tema ønsker til baggrunden? kunne jo ske man faldt over noget interessant :b

Sa-chan sagde ...

DET ER MIN EMMA!!! [hjerte] Boy style look so good on you! <3

- Fuck jeg kunne score til nørd træf 8D

Zarsu sagde ...

Dit nye layout er rigtig sødt, haha :D
Og dit hår er rigtig dejligt at se på, rrrr!

Omg, en Balto kage ;_; Hvor nørdet!