mandag den 7. juni 2010

oh dear ~ I tirsdags/onsdags bagte jeg den kage som jeg tror har været en af mine mest vellykkede indtil videre ^^ yay! Hvem skulle vide at vores hjemmeplukkede frosne kirsebær skulle smage så godt sammen med flødeskum og min barndoms chokolade-kage?

(den blev også spist til rup og stub)

jeg fik også 3 pakker ind ad døren de sidste par dage ~ bla. nogle blå linser

see the difference?


og jeg kan nu være fuld blondine

Fredag hyggede jeg med Panda, og det viser sig at jeg alligevel har syet de uniformer for små
>. <' DAMN! Så nu skal jeg igang med at tænke krea med indlæg som ikke skal se grimme ud. I lørdags var jeg til Loli-meetup i Ålborg tivoli ^ .^ hvilket bringer mig til den anden pakke jeg endelig fik:

loli-clothing * A* med noder (nederdel, 2 kjoler + en skjorte)


billede taget fra Saschas blog endnu en gang

det var mega hyggeligt, især at se alle puf-skørterne være oppe i de vildeste forlystelser x'D jeg er stadig øm i skuldrene fra edderkoppen jeg selvfølgelig skulle op i 3 gange ~

til venstre her ser vi også Linda som gav mig og Kristine billift derhen, det var også hyggeligt og noget som kunne ske igen ^^


vi var dog først hjemme kl 1 om natten, og jeg skulle på arbejde søndag morgen ._. but hey, it's fine! for om søndagen senere var vi i cirkus! 8D

me ünd sis. Far og mor kom selvfølgelig senere.

Hvad jeg lavede søndag aften bringer mig så til den tredje pakke. Jeg tog op til Anders som hjalp mig med at installere alt det basiske på min nye stationære computer. Den er virkelig smuk ;_; men desværre er vores trådløse net herhjemme fucked, så det skal vi finde en løsning på så jeg kan få det

idag skal jeg læse op til eksamen før jeg smutter til demonstration i København imorgen mod nedsætning af dagpenge og nedskæringerne i komunerne.
______________________________________

what I like about you
you make dance
when you go up-down
jump around
talk about sweet romance

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Du er smuk smuk lige der <3
DET HEDDER KRISTINE OG JEG! >D

Zarsu sagde ...

Det var virkelig hyggeligt i lørdags :D Og dit outfit var vildt sødt til dig~ Sorry at min øjenlim ikke gjorde andet end ondt på dig D: