lørdag den 26. juni 2010

Roskilde, here goes!

I onsdags var det sankt hans, og jeg fik mig noget god motion af at cykle frem og tilbage mellem min familie og venner ε-(´・`) Var nemlig fast besluttet på både at hygge med vennerne OG se heksen blive brændt af på et stort bål sammen med min familie og familiens venner. Har dog desværre ingen billeder fra den dag + aften.
Fredag var der noget studentergilde for at fejre at folk har fået flotte huer på (*^^)/~~~~~~~~~~◎ Så i kan lige få nogle fest-billeder fra en hyggelig aften:


"jeg vil ikkeee!"


de gamle menneskers hjørne x)


elsker det her billede.. Kristine og Nanna

mig: mmh, April!
April: høhøhøhøh...

Og da kameraet kom frem blev der taget billeder af samtlige bryster, her er nogle af mine favoritter, ka' du gætte en barm? :




og lige for the ego-ness, et billede af hvordan jeg så ud:

elsker min nye skjorte

Åh, det var hyggeligt. Men jeg tog tidligt hjem sammen med Kristine fordi hun var træt, og jeg tænkte også at jeg havde brug for at få noget søvn i nat, da jeg idag drager afsted mod Roskilde. Jeg har stadig ikke fået pakket, og jeg skal være med bussen om 3 timer (-_-メ)/
Mit værelse lige nu:


Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal få det hele ned i vandrerygsækken, og jeg ved heller ikke hvor jeg skal gøre af min ramme med 22 øl? Er 1 par lange bukser virkelig nok til 10 dage? Hvordan skal vi dog nogensinde komme ind på pladsen når jeg får af vide at der kommer så mange tusinde mennesker? Skulle jeg have haft en vagt idag alligevel? Og dør jeg af druk?
Men lige meget. Er sikker på det bliver sjovt! (^ 3^ )/ We'll have a blast! Og jeg har husket kameraet.
See you in 10 days!

____________________________________

Have a nice time everyone!

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Selvfølgelig dør du af druk.

( dude, i wanted the picture with Nanna and i D:! )

Zarsu sagde ...

Mmm boobs. Så kan man kun konkludere at det var en god fedt :D

Hav en god festival! Håber der er meget du gider se, jeg synes selv der kun kommer kedelige bands i år DX