tirsdag den 6. juli 2010

Roskilde festival ~ overstået


Roskilde, hell yeah! ( ゚▽゚)/
Så er jeg kommet sikkert hjem fra en 10-dages lang Roskilde-festival. Det var virkelig en oplevelse for sig, og jeg skal sandsynligvis også med næste år. Jeg var jo medarbejder i en bager hvor jeg solgte meget brød og fik langet nogle kager og sandwiches over disken til både fulde mennesker og folk med tømmermænd. Jeg fik hørt nogle gode koncerter, blandt dem jeg selv synes var de bedste kan nævnes: Nephew, Paramore, Vampire weekend, Jack Johnson og Dizzy Mizzy Lizzy. Gorillaz var jeg til, men jeg fik ikke set så meget fordi jeg var for lav ☆⌒(>。≪) buæh... Gid man havde taget sine plateau-sko med...

Lidt fra Roskilde:



jeg hang meget ud sammen med Mul og spise virkelig mange nachos

og vi bar meget rundt på April som havde smadret sine fødder


fik også en ny piercing og en del andet, der var SÅ mange fede boder/butikker (/^ 3^)ノ


Købte også et regnbueflag :b (just in case: mig og April er ikke kærester)


smukke damer

Men, efter dag 2 "smed" jeg mit kamera væk, og det dukkede ikke op igen før sidste dag ^^;

Torsdag kom Smølf for at være lidt sammen med os én dag, forstår ikke at man vil bruge så mange penge på en endags-billet, men for min skyld gerne =ω =

her er lige lidt fra vores rigtige zen-lejr efter 10 dage:

mmh, hangover! April og Ida skulle direkte videre til Fur-lejr, jeg har lidt ondt af dem..

Var også selv lidt smadret, men ikke mindre glad af den grund.
må dog sige at noget jeg har savnet er: god hygieine, mit fladjern og mine smykker..


Havde ikke rigtig så meget rent tøj tilbage, men det var okay fordi Smølf kom og fulgtes hjem med mig og Mul n_n og bagefter tog jeg direkte over til ham hvor vi gamede og hyggede. Folklore er virkelig et awesome spil! (*゚.゚)


I aften har jeg inviteret Smølf ud at spise på en god asiatisk vi har her i Silkeborg, det bliver hyggeligt :3 (yeah, we're now official dating)
_____________________________________

the future is near
but never certain

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Når Nine Inch Nails kommer og spiller gør det sgu ikke noget at kaste 750 kr. efter en éndags billet :P *flashback til sidste år*

Lyder - og ser - ud til at du har haft en rigtig dejligt festival ^-^ Surt med dit kamera, dog. Sådan noget er bare typisk!

Og tillykke med din Smølf :D

★Line★ sagde ...

Lyder som om du har haft en rigtig hyggelig festivl ♥ I'm glad to hear!
Og aww, ja, tillykke med Smølfen ^^//