mandag den 19. juli 2010

I'm sticking with you

'cause I am made out of glue (;/゜o゜)/

LOOK AT ME NEW SHOES!



totally luv' em * A* Tak til Dorthe for at tegne på dem (for det er jo slet ikke fordi jeg betalte hende for det ^^;)

har tilbragt hele weekenden hjemme ved Smølf, og den er bare gået alt for hurtigt U_U' vi har spillet en del assassins creed II, besøgt Anders, været til meet-up og været mega kæreste-klamme.. og ja, jeg må godt! D:<


pon pon patapon

Kan ikke lade være med at være lettet over hvor godt han klarede det med J-fashionists', det var fedt at have et meet-up her i Silkeborg (*・∀・)/♡ håber folk vil komme igen hvis vi arrangerer noget


og jeg har endeligt fået bestilt fondant så jeg kan lave endnu sejere kager : D people seem to liek it!


next step, learning to do THIS sort of cake:

god fornøjelse til mig x')

idag kommer også til at gå med at bage da min mor har fødselsdag imorgen hvor hun fylder 50 år, og hun vil gerne have 3 forskellige slags til sine gæstet x) plus at der skal forberedes så meget mad at vi har til hele næste uge også
__________________________________________

Maybe we're all diffrent
but we're still the same

welcome to wherever you are - Bon Jovi

4 kommentarer:

★Line★ sagde ...

AAAD I KYSSER, I ER KÆREESTEEEERH!!!!1!1
.......ok, jk, yay for kæreste-klammeri ♥♥ (Is that even a word? XD) Han ser super sød ud, synes I passer rigtig fint sammen ^^ Igen, I'm really happy for you! Og nøøøj, hvor er de sko fine *A* Fedt at have et par sko med et "print", hvor ingen andre har et helt magen til!

Aww, og det er godt at høre at jeres meet-up gik godt... Det ser i hvert fald også rigtig hyggeligt ud på billedet. Held og lykke med kagebagningen ^-^/

God summmeeeeerh, snart Genki ♥

Zarsu sagde ...

Ej, det var altså bare et super hyggeligt meetup :D Håber snart I arrangerer et igen!
Og dine cupcakes var SÅÅÅ søde *__*

Mellie sagde ...

OMG XD Så meget mad til en uge? Dvs. jeg skal spise rester når jeg besøger dig? <3 xD Så længe der er vegetar-rester har jeg det godt nok XD ~
Just can't wait to meet your bf BD

Emma sagde ...

ehm... vi har masser af salater? x'D og kage