lørdag den 24. juli 2010

oh dear, er det allerede genki om 2 uger? D: SHIT!

I Tirsdags havde min mor 50-års fødselsdag og holdt den 1. fest (hun holder 2 i alt), og der var mavedans ^^


samt mit kagebord :

shit, nu ved familien også at jeg er god til kage, jeg får aldrig fred

siden onsdag har Melissa været på besøg 8D vi fik slet ikke lavet det shoot og den video vi skulle have lavet, men istedet for en masse andre hyggelige ting n_n bla. været sammen med Panda, Thisted, Mikki og Smølf ~ Det var lidt problematisk når jeg er et nat-sove menneske og hun er et dag-sove menneske > .o'
"Emma, klokken er kun 12!" .. "Melissa, klokken er allerede 11 om formiddagen!"
yeah..
nogle random billeder af begivenheder som er sket indenfor mit hus' 4 vægge:



ROCK LEEEEE!!



omnomnomnom, jeg har stylet Thisteds ayaname rei-paryk = w= hawt!






læg mærke til mine nye linser også! de er herre seje Ö


find én fejl

men idag + imorgen står den på intensiv syning x'D skal have lavet de neon genesis uniformer! I cans do this! Så kan jeg nemlig tage op til Smølf og hans familie i sommerhus mandag-onsdag med god samvittighed ( n _n)// <3 torsdag er det arbejde igen, fredag skal Kristine hjælpe mig med de dersens kager til min mors store fest lørdag
_____________
nogle få timer senere (2 or so) kan jeg sige at jeg med dette tempo nok sagtens kan nå det! 8D jeg er næsten færdig med 2 skjorter og den ene dragt


________________________________

I want to be a master
A pokémon master!

4 kommentarer:

★Line★ sagde ...

...woah, det der er starten på et rigtig flot Ayanami Rei cosplay. Flot stylet wig, flotte øjne (hvilke linser er der brugt? *-*) og en rigtig flot og passende cosplayer til formålet.. ♥

Jeg sidder også møfler meget med mit cosplay for tiden, der er enormt hyggeligt.. :3 Selvom man godt kan blive lidt frustreret over nogle ting nogen gange.

Og mega nice kagebord ;_; ♥ Men at du er herre mega super god til dét det med at bage, er jo ikke noget nyt! Genki om under to uger, vi ses snart *^^*

Zarsu sagde ...

Ahaha, hvor er der bare mange random billeder i denne post XD Lots of lol!

Og held og lykke med cosplay stress :D

Mellie sagde ...

Emma! I want the pictuuuures XD OG DU STOD OGSÅ OP SENT HVER DAG XD Du vågnede like et kvarter før mig - undtagen sidste dag.. Så don't complain D:! <3
- Det var så hyggelyggelyggeligt <3 Miss you all!~ Har ikke været så aktiv i LANG tid XD *meget træt menneske nu*

SEND ME PICTURES XD <3

Emma sagde ...

line, de er fra eyesbright.com ^^ både Thisteds røde og mine brune, de kostede 150 kr pr. par inkl. shipping <3

Melli - skal lige uploade x'D