fredag den 30. juli 2010

topmodel - med drag queens!


har lige set 1. sæson af RuPaul's drag race Ö det er fuldstændig ligesom top model - bare med drag queens, eller som de hedder på godt gammel dansk : Transvestitter. Oh dear, de var sindssyge til make-up x'D Drag queens ftw! Mine to favoritter som desværre ikke vandt:

Ongina:


in drag (smuk tatoo)


out of drag


Nina Flowers

in drag (også tatoveringe nedad begge arme)


out of drag

De skulle selv sørge for tøj, hår og make-up hele vejen igennem, effing epic hvis du spørger mig, og nok de smukkeste crossdressere jeg hidtil har set n_n Og selvfølgelig havde de også bedårende personligheder. Jeg har også lært et nyt ord! "kiki" er betegnelsen for når 2 drag queens har sex >_o'
Jeg har bare noget for nogle amrikanske shows, så nu går turen til project runway : D YAY!

____________________________________________


I'm strange
and I like it
that's just the way I am

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Jeg ELSKER den serie!!! :D
Synes bare det er sygt snyd at MÆND lægger så syggo flot makeup XD