onsdag den 7. juli 2010

and the other one is making a hi-five

Har haft nogle virkelig dejlige dage ~~~ヾ(^∇^)おはよー♪
altså her tirsdag og onsdag. Tirsdag var jeg sammen med Smølf (Igen)(som jeg overvejer at begynde at kalde Mathias herinde for hans manddoms skyld :b siden der nok kommer til at blive skrevet mere om ham). Vi var ude at spise på en nomme-værdig restaurant tirsdag som gjorde os begge virkelig bombede + jeg er blevet småsyg ^^;
men det er okay, for jeg tror nu at jeg stolt kan præsentere denne som min kæreste:
~~~~~~~> <~~~~~~
Mathias, aka Smølf. No further explanation required ;b


_____________________________________________

idag, onsdag, har også virkelig været awesomesauce!
For det første mødtes jeg med Panda som havde skittles til mig. Og hun siger at hun fik af vide af kassedamen at skittles igen bliver lovlige i Danmark! HUZZAH!!!


For det andet gik vi forbi banken hvor jeg fandt ud af at jeg havde et virkelig stort plus på min konto, som resulterede i at jeg da lige købte et spejlrefleks-kamera til 3000 kr x') som jeg har gået og savlet over i såååå lang lang tid.. (hvilket gør at jeg har været lidt af en belastning idag fordi jeg konstant tog billeder x'D)



man kan spejle sig selv seriøst godt i linsen xD
gode kvalitets-billeder, here I come! Vil få det brugt rigtig meget

for det tredje har jeg idag prøvet at bestille en gigantpizza Ö Det var jo sindssygt xD kunne knap få den ind ad døren

der var nok til at mætte 4 mennesker rigeligt, den skal bestemt bestilles igen meget i fremtiden

for det fjerde endte jeg med at hygge hele dagen med Panda, Pandas ven (Mark), Thisted og Smølf 8D Det var seriøst hyggeligt, føler mig virkelig på toppen af livet lige i øjeblikket Tror jeg må illustrere i nogle af de mange billeder jeg tog idag:





KITTENS!!

waaah, waaah



Katamari forever 8)







Så er det vist tid til snart at smutte til ro.. Love y' all, vi ses på den anden side

______________________________

the space between my fingers
is where yours make a perfect fit

2 kommentarer:

Smølf sagde ...

HEY, min mandom har det fint! *flex* x3
tak for igår <3 det var virkelig hyggeligt
du fik dælme taget nogle gode billeder Ö

Zarsu sagde ...

Tillykke igen :D Håber I bliver meget glade sammen~
Og det ser ud til at have været nogle rigtig dejlige chill dage :D