mandag den 12. juli 2010

jumping from smile to smile

waffles


hey! (>ω<*)
I torsdags vågnede jeg op til et tomt hus. Ingen søster, ingen forældre, ingen note, ingen penge til mad... Eller, der var en note på kalenderen fra mine forældre som sagde "Tyskland" fra torsdag til mandag x'D så de kommer hjem igen idag.
Fredag kom Kristine på besøg og var ved mig til søndag n_n


Vi har haft et shoot med mig, været ude at bade som endte i en tur på hospitalet, været på bagagerumsmarked og til grillhygge søndag x'b hvem siger at vi ikke forstår at sætte en spændende weekend sammen?

Lidt fra shootet:

hoppebilleder ftw





bweh! Skateboards er farlige

Lidt fra hospitalet:


jaaah.. 2½ times ventetid.. Det der var sket var at på vej ud til stranden var der en dame som gik tværs over cykelstien foran Kristine som resulterede i at Kristine væltede og fik en mindre hjernerystelse + en smuk hudafskrabning som matchede min.

fra bagagerumsmarked:

købte for ca. 100 kr n_n elsker virkelig loppemarkeder!

Lidt fra grillhygge:

yay for kæreste-billeder x'D


mig: "en rigtig mand drikker øl.. Mojito, seriously?"
smølf: "...."



smukke smukke smukke Mul


you really wanna know?

oh, og AK kom også forbi med sin dværghamster som jeg skal passe i en uge x'D




Idag sov Thisted hjemme ved mig, og Panda hun kommer senere :3 de skal være her til tirsdag, vi skal have arbejdet på vores cosplay til genki <3


_______________________________________

Starting your fashion, wear your heart on your sleeve
Sometimes you reach what's real just by making believe
Unafraid, unashamed
There is joy to be claimed in this world
You even might wind up being glad to be you
- ever ever after

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Vi ved lige hvordan man zætter en weekend zammen zøde zøde Emma 8D! Elsker billedet hvor jeg barer stirrer ud i luften og kender mig helt vildt.
Bagagerum for the win. og er lidt ked af jeg tog tidligt hjem men søvnen var vidunderlig<3
Love you long time! (And stuff)

Zarsu sagde ...

Hahaha, kan godt lide din familie bare efterlader dig hjemme uden nogen note :D
Glæder mig til at se billederne fra shootet, det ser rigtigt fedt ud :3 Men uheldigt at du faldt DX

Og hvor random at se Pip i din blog XD Verden er godt nok lille!

Emma sagde ...

hørte godt noget om at han var involveret i noget Kita x'D det er jo Eas kæreste, og hun bor i Silkeborg og er venner med en del af mine venner, så det er nok der det kommer fra :3