torsdag den 15. juli 2010

BODIL! D:


waah! Puha, min ferie går altså bare ALT for hurtigt 3: Men det er i orden, for jeg synes ikke det er spildt, jeg bliver ved med at skabe minder og få grint med folk jeg holder af ( ´ ▽ ` )

Tirsdag smed jeg Panda og Thsited ud fordi jeg skulle hjem og spise med Smølf hos hans mor, og det var bare så superlækkert onsdag slæbte jeg frem og tilbage i haven fordi vi skal have udvidet terassen, og idag har jeg ENDELIG fået købt stof ind i Herning.. det blev også for 800 kr til 5 forskellige kostumer ~ Nogle kigurumis, miwako, hard gay og resten af neon genesis *thumps up*

tidligere Idag var jeg også blevet kaldt ned til indelukket for at tage nogle billeder af Kristine og Dorthe, og de var så fine * 3* Bittersweet klæder Kristine så godt

og de siger de er blevet interviewet til Midtjyllands avis på vejen derned x'D hæhæhæh

i aften tror jeg den kommer til at stå på noget gaming :3 vil gerne videre i mit PSP crisis core spil
_____________________________________________________

It makes me smile because you said it best
I would clearly feel blessed if the sun rose up from the west
if my heart was a house - owl city

Ingen kommentarer: