torsdag den 5. august 2010

Genki genki genki genki genki

puha, genki imorgen! Har fundet ud af at jeg i alt har syet 5 kostumer/dragter/whatever som ikke er til mig selv x'D har intet lavet til selv at have på ~ så det bliver loli, afslappet cosplay og kigu. Jeg har brugt fra søndag til i nat kl 2 stort set på at sy, og selvfølgelig hygge ^^ noms ~~

random sy-shit:





Naked man 8D





og ét af resultaterne ~ Frø-kigu til miss April


da-da-da-dam! Smølf prøvede at vokse sine ben igår for at fuldføre sit Hard Gay cosplay som vi lavede igår x'D brugte 5-7 timer i alt på at lave det, fuck det er svært at sy i læder! det har lidt skønhedsfejl, men ellers er det ret fedt x'D HOO! Genki here we come! : D
Idag stod jeg tidligt op, fik taget blodprøve på hospitalet (det viser sig at hele min mors side af familien døjer med blodpropper, så jeg vil også gerne have testet mit blod), spiste is til brunch og tog hjem og lavede en gave til en ven som har haft fødselsdag ;O secret stuff, håber vedkommende bliver glad. Men nu bliver jeg nødt til at smutte på arbejde, håber jeg har overskud til at pakke når jeg kommer hjem sent i aften > 3<' ~ good thing

__________________________________________

I don't wanna be told to grow up
and I don't wanna change
I just wanna have fun


Ingen kommentarer: