torsdag den 12. august 2010

when you are sad

I'll always drive away your tears
'cause you'll always be my favourite faq



Så er ferien slut D: men det er faktisk ikke så slemt at komme igang som jeg havde troet ^^ I det mindste kommer jeg til et skoleår med både religion og psykologi! Mega spændende : D og en masse seje mennesker i frikvarterene. Nom, kinda missed it. Og Avalon klubben kommer jo også regelmæssigt igen hver onsdag ^^#)/ smiiiiiiiles!






jeg elsker at lege kæmpe. Alle billederne er fra sidste onsdag

Igår havde Ida og Mia også gjort sig pæne rent spontant, og jeg havde rent spontant taget mit kamera med :3 hvilket vel måtte betyde nogle shoots. Short:


lækre Ida i et lækkert korset.



undskyld jeg vælger fail-billederne, men de er lidt sjove x'D Hun havde Alice-kostume på :D så tog faktisk nogle ret nice billeder, også inkluderende et hul.



mmh, Alice in wonderland = w= Jeg elsker virkelig den historie.

on another accord, jeg glæder mig rigtig meget til at komme til Kita i september :3 jeg har hørt meget godt og hyggeligt om det, så det bliver godt at blive en del af det n_n og nu har Kristine aftalt med Sascha at vi skal sove hjemme ved hende, så det gør det ekstra hyggeligt!

Men nu er det sent og jeg skal op imorgen tidlig. Sweet dreams
imorgen holder April fest og lørdag skal jeg være med til mit første lan (hohoo! >: )

________________________________________________

Life is a road and I want to keep going
Love is a river I want to keep flowing
Life is a road now and forever
A Wonderful journey

3 kommentarer:

Thaira sagde ...

OMG! :O

Zarsu sagde ...

Godt at høre du er glad for at være tilbage i hverdagen!

Og jeg glæder mig også super meget til Kita træffet :D YAY!

★Line★ sagde ...

Aw, ville ønske det var mig der var begyndt i skole igen .-. Sommerferien har været awesome, og jeg har virkelig hygget mig mega meget *^^* Men glæder mig sådan til at begynde i gym samtidig, er rigtig spændt.

Sikke nogle fine billeder, specielt det sidste er lidt cute.. (butt) ♥ ♥ xD