søndag den 29. august 2010

Ore wa..

Homo ja nai!

Her i weekenden har jeg været i Sønderjylland (100 m fra grænsen or so) til min mormors 80-års fødselsdag. Familie-tamtam har aldrig lige været et stort hit for mig, så lad os bare sige at jeg nok kunne have hygget mig mere andre steder ^^;


men i det mindste kom jeg over og handle ved grænsen hvor jeg fandt ud af at der var en mega nice bager-afdeling *_* (cakes, I wanna bakeeeee!!). Der var også lejet hotelværelse til os, så vi tog først hjem Søndag formiddag, og var hjemme allerede dejlige kl halv 1 :3

men jeg fik klædt mig pænt på : D

ugly face. use epic-smily x'D yesh..

Søndag var jeg sammen med Smølf inden han skal hårdt ud og tjene til føden i 4 uger med lange tider, vi fik set Prince of Persia, 300 og Transformers B) huah! (jeg vil bage en flot kage den her uge med nogle af de seje ingredienser jeg har fået købt!)


og lige lidt fortabte is-billeder fra min aftensmad i mandags x'b

(wow til 30 followers ^^ tusind tak fordi i gider kigge med)
______________________________________________________


I'm broke but I'm happy
I'm poor but I'm kind
I'm young and I'm wrong
baby!

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Godt du kom levende igennem familiefesten! Og at du så godt ud ;D

Maria Murasaki sagde ...

BABYYYY! HUAH!