tirsdag den 17. august 2010

Din hest bed mig i ballen!



duuude, det er næsten en uge siden jeg sidst opdaterede x'D for satan tiden går hurtigt! Kan slet ikke følge med. Festen i fredags ved April var rigtig hyggelig, og som sædvanlig skete alt det sjove efter jeg var taget hjem =_=' (sådan da. Damn at tage tidligt hjem).
Lørdag blev der ryddet godt op hjemme ved Smølf (der trængte virkelig >_ <) hvorefter der var noget stille hyggeligt lan hvor jeg var lige ved at owne igen i Risk 8D (lige ved.. terningerne failede mig)

Søndag var jeg super produktiv hvis jeg selv skal sige det, jeg fik ordnet en masse praktiske ting samt syet trøjen til mit Arashi cosplay, og klippet stofstykkerne ud til Miwako ^^ woop woop!
Har også fået bestilt min paryk, jeg er SÅ spændt på at style den O_O;;
Det er den her jeg har bestilt:



og jeg skal style den til det her:


> w<;;
men med hensyn til selve tøjet.. stramme bukser, eller...?


jeg synes selv det lagger lidt fordi jeg har for feminine (*host* fede!) lår til at kunne gøre det, så tænker på at tage nogle løsere (måske sorte) cowboybukser og rive dem itu hele vejen ned. but I dunno .-. opinions?

Mandag startede jeg ud med at have idræt i styrtende regnvejr, yessir! Og om aftenen var jeg på bones sammen med Smølf fordi han fyldte 20 år n_n Nu er han for gammel til selv at være en teenager ~ bleh.

is fra bones * A*

og, uh uh! Igår var Mul hjemme ved mig og hjælpe med at bage den kage jeg nok synes er min sejeste kage indtil videre! : D det er en.. dudududuuun..


ROBOT UNICORN ATTACK-KAGE

og den er regnbuefarvet indeni også ;D drømmekage

For selvom jeg holdt fødselsdag sammen med Smølf skal han stadig også have en kage. Tusind tusind tak til Mul for at hjælpe mig med at lave den ; w;

I WUUUUUUUUUUUUV YOUU

det var så hyggeligt, og jeg kunne ikke selv have lavet den unicorn så pæn :3 seriously. THANKS! I luuuuuv it!


proces-billede



og lige en sidste ting.. Nu er cosmag 6# endelig kommet ud, så jeg kan lige vise et billede far shootet som var i 8D

(jeg synes ikke de har valgt de bedste, men whatever x'D)


_________________________________________________

can't you see that it's just raining?
there ain't no need to go outside

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

AHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! *fangirls*
ARAAAAAAAAAAASHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! *fangirls even moar*

Jeg har en god fornemmelse for dette :D JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET TIL AT SE JER I JERES COSPLAYS.
Jeg stemmer for løse bukser. Det er osse mere mandigt at have løse bukser + det skjuler dine former!


Hallo. Den-der kage. Du er jo sindssyg, dame.