tirsdag den 10. august 2010

I also...

have a butt sword!

ja, sorry, jeg brugte en del af dagen igår på at se RoboGeisha med Smølf, og det er nok den mest fucked up film jeg nogensinde har set x'D seriously.. tror traileren siger alt jeg behøver at fortælle:

SE TRAILER HER
Jeg havde latterkramper op til flere gange
______________________________________________________

Nå. I weekenden har jeg været til Genki som man måske har bemærket, men desværre orkede jeg ikke at tage særlig mange billeder (´・ω・`)
men jeg deltog i lolita modeshow og cosplayshowet, og det var hyggeligt ^ o^


~ loli-show ~ ☆★



~ cosplay-show ~ ☆★
jeg bliver helt lettet hver gang jeg får af vide at vores act var godt x')

samt at mig og Smølf havde månedsdag lørdag, så vi spiste sushi * 3* nomnomnom..



Sushiiii
Det er underligt at der allerede er gået en hel måned.. Min ferie er gået alt for hurtigt ó 3ò) Men tiden flyver jo når man har det godt n_n og jeg kan bestemt ikke klage, jeg har alt hvad jeg har brug for og meget mere til.

Imorgen begynder gymnasiet og jeg skal have pakket min taske. Der bliver startet meget hårdt ud med et næsten fuldt skema og idræt som allerførste lektion ^^; 2G, here I come! Try to beat me down, I will always get back up >:3

______________________________________

It doesn't matter who you are
or where you have been

Ingen kommentarer: