søndag den 22. august 2010

why don't you slide into my room?


~ outfit-billede fra idag ~


Panda har pinky-sweared på at vi skal lave king + queen cosplays sammen : D

orn'li chillern på = w= torsdag var jeg jo i Århus for at få taget den dersens blodprøve på Skejby, og den var så hurtigt overstået at mig og Smølf kunne rende rundt i Århus i nogle timer n_n jeg gik ind i New Yorker og gjorde nogle mega billige dejlige køb ~
  • 2 t-shirts (65 kr)
  • nogle falske briller jeg længe har villet have (9 kr)
  • hotpants (25 kr)
  • en ny bikini (25 kr)
  • en taske (130 kr)
  • ialt : 250 kr. NOM! : D
Fredag var jeg nede og høre cunt puncher spille igen, de kan altid give et godt grin :b Og det var egentlig meningen at jeg derefter skulle have Kristine med mig hjem at sove, men siden hun var blevet syg tog jeg op til hende om lørdagen istedet for, og jeg fik set "a very potter musical" * A* den var mega grinern x'D Og voldemort var lækker..Og mega skræmmende som Umbridge i "a very potter sequel" ._.


og jeg tog også nogle billeder af hende n_n fuck det er svært at tage billeder i regnen

Søndag har jeg så arbejdet lidt videre med Parakiss-cosplayene, og jeg kan sige at den der kjole kommer til at tage meget lang tid... hjemmelavet print = død og ødelæggelse ( ; _;)'


men nu er jeg ved at have en godt flad pengepund x'D godt det snart er d. 1.!

Lige om lidt smutter jeg ned mod Bones hvor mig og smølf skal spise aftensmad. I deres is-buffet!

_________________________________________

never gonna give you up
never gonna let you down

never gonna make you cry
never gonna say goodbye

5 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Rigtig fedt outfit ^O^
Billigt, pænt tøj er bare det bedste <3

Jeg håber virkelig I laver det Katamari cosplay :D Det kunne bare være super epic! Jeg har også selv planer om det en dag, mener faktisk jeg har nævnt det for dig, haha!

Håber Kristine og dig smider billederne på J-Fashion - jeg vil i hvert fald gerne se dem :D

OG HJEMMELAVET PRINT TAGER EVIGHEDER, MAAAN. Jeg lavede også prikket stof til Astrids Hachi (fra NANA) cosplay i sin tid....det tog bare såå mange timer om at tørre <_<

Panda sagde ...

PINKEEEEY SWEEEAAAR (fuck.. det billede du har ville jeg også havde lagt ind på min blog i morgen xD fy! dont steal my pics! <3 <3 <3)

glæder mig virkelig sindsygt til at knokle røven ud af bukserne med vores cosplay. for really. jeg skal også knokle *piske ryg* jeg nægter at lade dig stå med det hele som med neon genesis uniformerne! *skyldfølelse*

er btw søs misundelig over dit tøj... jeg vil også til årrrhuuus *ruske mikki*

<3 <3 <3 i rouw you

Sabrina sagde ...

Nice du er igang med at lave priiint :D

★Line★ sagde ...

New Yorker is such an awesome place to get clothes *-* (Næsten) altid så billigt, og de har ofte ret mange fede og anderledes ting ^^v

Kristineeeeeh! I like the rain-picture <3

Aww.. I feel kinda sad for you now .-. At du skal sidde og lave print på stoffet til Miwako cosplayet selv, bare fordi jeg har designet et besværligt outfit.. T,T Pu... *head x keyboard*
Sorry D: Men held og lykke, it looks really nice so far <3 <3 ^^

Sa-chan sagde ...

Det hedder smølf og jeg for helvede! Hvor mange gange skal jeg sige det?! :D

Tak for en vidunderlig weekend muffe. Du den bedste. Især med printet <3