tirsdag den 15. juni 2010

Ferie, eih?

I mandags var jeg oppe til min allerførste rigtige studentereksamen 8D I matematik på C-niveau, og på trods af at jeg synes det gik lidt af lort fik jeg 12
(alle ikke-matematiske mennesker har god ret til at hade mig lige nu)

Fejrede det med April efterfølgende fordi hun også havde
fået 12 med en is på havnen og noget socialt samvær som inkluderede en masse hyggesnak, Grease og Rent.

Nu har jeg også sommerferie, langt om længe. Jeg kan slet ikke forholde mig til det, har det stadig som om jeg går i skole. Så mange jeg kender får det først d. 23., men ikke mig nej. Fik det i mandags o.o'
Idag har jeg så brugt en stor del af dagen på at hjælpe Kristine med at repetere alt hendes matematik fordi hun også skal til eksamen imorgen, og jeg kommer nok til at skulle komme støtte hende inden hun skal op.

But, but, but... Hør lige noget nice, jeg har et plus på 4000 kr. på min konto :3 Så jeg sidder og gnider mine hænder mens jeg bestiller en dvd-boks hjem med paradise kiss og googler på hvor jeg kan finde nogle gode PSP-spil n _n
omnomnom, I luv life

____________________

forget regret or life is yours to miss

1 kommentar:

Mette sagde ...

(faldt altså bare lige over din blog via j-fashion...)

Af psp-spil vil jeg evt. anbefale Ratchet & Clank - Size Matters. Det er virkelig nice :D :D

Og tillykke med 12-tallet (og ferien... XD)