fredag den 11. juni 2010

Pierre perfektion

skulle lige prøve med paryk, ørering og linser, og er nu i tvivl om jeg skal bruge ører også..?


når man skal ligne dét her. Han har normalt spidse ører, så vidt jeg har observeret

uden ører:


med ører:


ved godt at skildningen sidder forkert, det retter jeg. Synes dog jeg begynder at ligne Link (xandir) med ørene xD

whaddya think? Comment please ~

____________________________________

and I wish
that time would just slow down
slow down
down, slow down, slow doooown

3 kommentarer:

★Line★ sagde ...

Pierre har lidt pointy ører, ja, men slet ikke så meget at du behøver at gøre dem ekstra spidse :3 *sidde med mangaen i skødet* Med dit fine ansigt og den lyse paryk, kommer det bare hurtigt til at se for alfeagtigt ud med ørene... hvis du forstår hvad jeg mener ^^
Igen, det er så nice med et Pierre cosplay, Sugar Sugar Rune rocks ♥

★Line★ sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Zarsu sagde ...

Jeg synes osse den ekstra spids er en tand for meget ö *ikke at jeg kender karakteren, dog*
Men de får det bare til at ligne han er en elver, hvilket jeg går ud fra han ikke er? :D