tirsdag den 22. juni 2010

Jeg burde gå i gang med cosplays til Genki.. Men kan ikke lige overskue det før efter Roskilde festival x'D
woo, Roskilde på lørdag
I søndags chillede jeg dejligt meget med smølf n _n som klart skal gøres igen snart. Især fordi de lige har fået killinger

-> <-

senere skal jeg ind og se the A-team med min søster i biografen, den lyder ret sjov :b Og kick-ass gik ikke idag, så why not? kørende projekter lige pt:
  • "the girl who leapt through time"-AMV (=lære at bruge sony vegas)
  • Arashi + Miwako + NGE cosplays
  • oprydning i skabet
  • oprette en fuld profil på cosplay.com
Apropro Miwako-cosplay.. er der nogle som har en anelse om hvor jeg kan finde et hvidt underbust-korsage som ikke koster 1000 kr? ellers skal jeg til at sy det selv, og det er jo et helvedes projekt som jeg ikke gider rode mig ud i hvis jeg kan undgå det..

_________________________________________

Wait, I have machineguns.. in my butt?!

3 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Så mange, dejlige projekter :D

Jeg prøvede lige at søge efter "white underbust corset" på Ebay, og fandt nogle helt ned til 16$ :O

Emma sagde ...

.... jeg kunne ellers ikke finde noget da jeg prøvede o.O én gang til!

Maria Murasaki sagde ...

Jeg kender en sexshop på studiestræde i København hvor de koster 500?