torsdag den 4. marts 2010

Forpremieren i Århus var ret nice xD hver sker der for at både Thisted, Signe, Nanna og Ida fik gratis smørovertrukkede popcorn? De smagte dog godt n _n ventet på den her film i super lang tid, og nu så jeg den endelig med egne øjne! Er det dog okay hvis jeg siger at jeg var en smuuuule skuffet? Det var ikke fordi filmen var dårlig, slet ikke! men den gav bare alt for meget mening og havde et for lille klimaks D: øvbøv. Men at se Johnny Depp danse futtevals og en Alice som jeg rent faktisk brød mig om og holdt af, gjorde at det var det hele værd :b Vil faktisk gerne se den igen.. ~ n_n (Kristine: hint med en vognstang, let's go watch)

I weekenden blev jeg inviteret ud til Pandas mor i Viborg (af Panda), mod den bestikkelse af at jeg måtte være tyk. Vi kom halvvejs i 2. store verden i Spyro 3 til playstation 1, smadrede biler i GTA 3 og så "the men who stared at goats" i biografen. The men who stared at ghoats var dårlig D: ca. 3-4 gode jokes, og så ikke mere. Vi var også ude og shoppe i Viborg the city fordi jeg skulle købe stof ind til at kunne fortsætte med mine kigurumier, men fik det ikke købt fordi jeg synes det var alt for pricy til forhold stof og stil D:
Jeg købte dog en ny kæmpestor dejlig t-shirt som kan rumme alle de ekstra deller jeg må have tjent derovre med al det chokolade, kage og andet mundgodt jeg blev fodret med x)
Vil også gerne lige benytte lejligheden til at sige tillykke til Panda og Mikki for endelig at finde sammen. I er super søde sammen



og jeg fik også endelig hilst på Jester

Finder jeg også snart en kæreste? vil jeg nogensinde kunne tabe mig og blive lækker til sommer? Vil jeg nogensinde få gennemført mit spyrospil? Og vil jeg nogensinde få en oplader til min japsermobil? følg med i næste blogn og se hvad der sker!

____________________________________

Don't try to live so wise
Don't cry 'cause you're so right
Don't dry with fakes or fears
'Cause you will hate yourself in the end

2 kommentarer:

Panda sagde ...

omf xD dejlig dejligt indlæg! jeg glæder mig til at følge med i fortsættelsen :0 uaaaah <3

Btw... FAIL på det billede jeg holder jester xD jeg ligner LORT xD

Emma sagde ...

jeg stod og tippede mellem billedet hvor du var fin, men Jester var gemt væk nede i hjørnet, eller det hvor du ligner et glad barn som viser Jester frem xD du kan se hvilket jeg valgte