søndag den 7. februar 2010

photosession?

okay, først: undskyld fordi jeg opdaterer så meget ^^; hvis i synes det er irriterende kan i bare skrive en kommentar. Men ville bare gerne vise nogle billeder fra idag hvor jeg har leget med Kristine og hendes klædeskab:

jeg er forelsket i hendes strømpebukser, nederdel og sko.. ærgeligt at jeg er så elefant i høje hæle >_>

ish monkey, yes? Lidt mad hatter-ish. Tror jeg tager det her på til loli-meetup på lørdag



Og til jer som slet ikke fatter hvad fanden det er for noget tøj jeg har på, er det to genrer af en japansk subkultur-tøjstil kaldet lolita. Ikke fordi det har noget med lolitadukker eller filmen Lolita at gøre som sådan. Kort sagt går det ud på at ligne noget sødt og uskyldigt, ofte måske en porcelænsdukke. Google det hvis i vil vide mere, eller besøg J-fashion forummet. Det er det største danske forum for japan-interesserede mennesker (med japansk mode i centrum som det ligger i deres navn). Check it out xD

See ya!

1 kommentar:

Kathsumi sagde ...

Awh you look so pretteh <3