tirsdag den 23. februar 2010

always look on the bright sight

Hvilken fantastisk dag idag! Idag har jeg ikke kunnet se på andet end det positive. Jeg har sovet trygt og godt i min seng, vågnet op til en lys morgen hvor cykelstien var nogenlunde ryddet og op i min dejlige klasse. Jeg havde kun 3 moduler som var kortet ned (pga. et tragisk dødsfald dog, kendte ham ikke, men kender mange som gjorde.. R.I.P.), så havde fri kl 11. Efter at have været lidt rundt og købe ingredienser ind tager jeg hjem hvor Thisteds cykel allerede holder i vores garage og bager en kage der virkede som en soufflé x') AK kom over og hyggede nogle timer, og vi besluttede lige spontant også at bage nogle skittles muffins. Jeg bedrev at bage muffins uden overhovedet at kigge på en opskrift og uden mælk :b (don't worry, de smager vidunderligt). I mellemtiden har jeg også set Jesus Christ Superstar og syet på Pon&Zi kigurumi (som jeg ikke har nok stof til.. nogle har misvejledt mig og sagt jeg kun behøvede 2 meter til hver =_=).

Solen skinner fra en blå himmel, jeg har vidunderlige venner og næsten ingen drama, min skolegang kører fint uden det helt store stress, min pengeindtægt ser ud til at blive stabil igen, og måske er kærligheden også ved at gå hen ad den rigtige sti. Jeg har nogle skøre, men højt elskede hobbyer og en dejlig familie. Nu bliver det ikke meget bedre? Jeg vil ikke bytte mit liv ud for noget andet i denne verden. Vi har alle op- og nedture, men i sidste ende skal man bare huske hvad der er vigtigt her i livet

har fundet den her på DA fyldt med citater om låååve ~ Elsker den ret højt

Ingen kommentarer: