tirsdag den 2. februar 2010

now we're talking!

hell yeah! Nu sker der sgu noget ^^
Vinter = fint
lang vinter med is = meh!
vinter med sne = win!

Idag da jeg skulle hjem fra Gymnasiet så jeg først en to meter høj snemand lige udenfor hovedindgangen x3 epic win.
Da jeg skulle hjem var jeg bange for at jeg skulle trække min cykel hele vejen, da vi alle jo ved at kære Danmark er ved at løbe tør for salt. Så skulle nok ikke regne med at de spildte noget som helst vejsalt på min lille cykelsti ved ringvejen o.O' og dog. Lige som jeg drejede ud på ringvejen og steg af for at trække dytter der en som vil forbi. Det var en lille sneplov til cykelstien 8) Så jeg var en lille glad cyklist der cyklede direkte bag en plov som ryddede den ellers tilsneede sti for mig. Hele 4 km, lige til hoveddøren stort set. Må have været et sjovt syn for billisterne da de først så en umuligt cykelsti, så en plov der ryddede stien, og så én enkelt cyklist i røven på den. MLIA



lidt billeder fra skoven da mig og Thisted tog i fakta for at købe ind til macaroons (som forresten gik pænt meget i vasken).

1 kommentar:

Lordpeppe sagde ...

Trist at jeres macaroons gik i vasken :(