søndag den 14. februar 2010

... Vandet er jo vådt!

I fredags havde jeg inviteret til en hyggeaften med pasta og kødsovs, vhs-maskine og en fucker masse disneyfilm :b Dog kom den desværre i samme tid med Dawn of the mice release-party, så der var nogle som selvfølgelig tog dertil istedet ^^; can't blame them, nu er det længeventede metal-band jo endelig ved at få succes!

Igår (lørdag) var jeg så til mit første meetup som jeg også tror jeg har skrevet om :b Det var lidt en ud-af-hovedet oplevelse for mig fordi jeg har været inde på forummet lidt længe og set på billeder and such af folk og de har næsten været lidt idoler for mig, og så er det jo mindblowing at se dem i virkeligheden og snakke med dem samt tilbringe flere timer med dem. Blev dog rigtig positivt overrasket, de var virkelig søde allesammen! Var dog så udmattet da jeg kom hjem at jeg sov i 12 timer x'D faldt i søvn kl 8 på en lørdag, suk..



de var helt syge med spejlrummet x'D Lolitadrømmen er jo at kunne se på sig selv fra alle vinkler på én gang.

____________________________________________________________


Happy valentine

(som jeg skal tilbringe med 3 dejlige damer og et videokamera til at optage en musikvideo om jealousi x'D)

2 kommentarer:

Maria Murasaki sagde ...

Det gør mig ret glad at du tror, de hedder Dawn of the Mice x'D

Emma sagde ...

whatever x'D sådan udtales det