onsdag den 24. februar 2010

get the ball, go get the ball

Feeling creative ~

"The panda is the least racist animal in the world. It is both black, white and asian"

mad hatter

citat: corpse bride

Kender i dét hvor i sidder og læser jeres biologilektier om fordøjelse imens du stadig kan smage appelsinsaften i dit svælg? Det er virkelig mystisk at sidde og læse om hvordan den appelsin du lige har spist slavisk smyger sig gennem dit tarmsystem og bliver udsat for forskellige former for enzymer der nedbryder den hele vejen x_x' mums.
I morges vågnede jeg op ved at det puslede ved siden af min hovedpude, og det var ikke en kat. Det var en kær lille skovmus som jeg har sovet med hele natten, Piv har sandsynligvis slæbt den med ind. Hurra xD Den har skidt i min seng. En god start på en dag som kun involverer gymnasie og arbejde. Jeg vil sige at jeg glæder mig til weekenden fordi jeg kun skal lave ting jeg kan lide x') være sammen med nizzle mennesker og arbejde på scandic som giver vidunderlig foder (fordel ved opvasker-arbejde: du får den bedste foder).
  • Fredag: Panda holder fødselsdag
  • Lørdag: danish lesbian girls production
  • Søndag: arbejde, Kristine, tamagotchispil og perleplader
And for the fun of it:

Google is racist x)

_____________________________________

If I could give you something from empty space
I would use my voice to put a smile on your face
making something from nothing is what I do
And I will give it to you

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

En mus i din seng?! Ahaha, ej hvor freaky! Håber ikke den har smittet dig med noget XD

Og jeg elsker Mad Hatter billedet!!

Emma sagde ...

håber jeg så sandelig heller ikke :b og tak! ^_^ elsker mad hatter, skal til premiere på onsdag