onsdag den 10. februar 2010





EGO! (uden make-up) Thisted, jeg elsker dit kamera.. seriously, elsker at rende rundt med det i bæltet, dets hurtighed og lækkerhed i at tage billeder og den korte blitz. designet er også fantastisk. Så kan i lige sige so long til mit vildtvoksende hår og goddag til min nye trøje.
Min sidste lektion blev aflyst, så jeg havde tid til at komme hjem og skrive det meste af min rapport til imorgen i biologi .-. det er så... KEDELIGT! Men optur at vi sandsynligvis kan komme videre med vores vampyr-rollespil idag, at jeg skal til frisøren her kl. 16:30, og at vores kage igår blev så ulækker at jeg måske får lov til at spise en del af den ville ønske at den faktisk så SÅ lækker ud på nuværende tidspunkt
_______________________________________

it starts in my toes
and it cringles my nose
wherever you go, I always know
that you make me smile
please stay for a while now
just take your time
wherever you go

Ingen kommentarer: