lørdag den 6. februar 2010

... what to report? NOTHING

Det her er en tegning.... Yep, en TEGNING! fandt den på DA, forstår det ikke helt, men jeg vil have en plakat med den x'b
seriously.. Jeg ville hoppe i fælden

I believe I can fly?

jeg har i det mindste fået sendt mine breve afsted.. Idag var jeg ude at kigge på hotel - og restaurantskolen for at tjekke noget med en konditor-uddannelse i Silkeborg. Det ser ud til at jeg ikke kan komme så meget videre før jeg finder en praktikplads, helst la getâu. Der er 20 ugers grundforløb oppe på skolen, de sidste 5 vist nok i Horsens, og efter dem skal man i praktik. Hvis man ikke har fundet noget praktik som vil have en, er man bare ude at skide og kan ikke komme videre.. Suk. Vil ned og forhøre mig på la getâu på sigt.


____________________________________

When the stars stop shining and the earth stands still
I then start to act against my own will

Ingen kommentarer: