lørdag den 20. februar 2010

Vinterhalleluja =3=

sikke en travl ferie jeg har mig.. Jeg er jo aktiv stort set hver dag? Mandag havde vi årlig komsammen rundt om fondú'en med nogle venner af familien (deriblandt Maibritt som nu er højgravid og snart skal føde 8D) . Tirsdag har jeg arbejdet i 7,5 timer nede på mit nye arbejde som opvasker på det gastronomiske institut og tjent dejlige penge ^.^ Som jeg brændte af ved at besøge Melissa fra onsdag-fredag >_>'
ANYWHO! Onsdag:

efter en morgenmad efter mit hovede med toast og frugt i skiver samt glas, tog jeg til stofhallen i Herning med min mor og hendes kollega som skulle købe ind til SFO'en:

Stof til endelig at gå i gang med at sy igen! ^_^ Pon and Zi kigurumier it is (n _n)/

Så drog jeg jo over til Melli om onsdagen ~

onsdag var vi inde og se "Valentine's day" i en psykadelisk biograf siger jeg bare x'D Palads hed den? Filmen var rigtig rigtig god! Ligesom Love actually, bare mere uforudsigelig. Jeg ELSKEDE at de havde Taylor Lautner og Taylor Swift med som et par, og de var bare de største dorks du kan forestille dig x'D Gjorde mig så glad :b
Før filmen flippede vi dog sammen rigtig meget ud over de store udstillinger de havde i anledning af at Alice in Wonderland snart kommer ud Ö d. 4. marts kommer den i de danske biografer, én dag før resten af verden ^^ Jeg hader dog Melissa for at skal ind og se forpremieren i København ;_; som jeg ikke kan..


det var en større vinduesudstilling med en gine klædt ud som alice, merscandise og en mega wallsroll *_*

Puha.. Fredag fandt jeg ud af at det altså ikke kan betale sig at tage bussen hjem fra København. Jeg kom af med ca. det samme beløb fordi jeg selv skulle komme hjem fra Århus + det tog længere tid x_x' jeg gik fra Melissa ca. halv 3, og jeg var helt hjemme kl 5 over 9 om aftenen! sikke en tur siger jeg bare. Selvfølgelig måtte jeg jo også gå hjem fra stationen fordi ingen busser kørte og mor og far var taget til Fur.. Nu sidder jeg så og har mine lektier foran mig og fest iaften. Imorgen skal jeg med mor og søster ind og se Prinsessen og frøen

See ya

Ingen kommentarer: